pastedGraphic.png

 

ΟΔΗΓΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

 

Αγαπητέ επισκέπτη, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσουμε στο ξενοδοχείο VILLA NIKOLETA.  Αυτός ο πληροφοριακός κατάλογος σας δίνει μια εμπεριστατωμένη εικόνα για όλες τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που διαθέτει το ξενοδοχείο μας. Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση παρακαλώ επικοινωνήστε με ένα από τα μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου μας. Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη διαμονή μαζί μας και να απολαύσετε το χρόνο σας στoν Λιμένα Θάσου και στην Νήσο Θάσο.

 

Υποδοχή ανοικτή επί 16 ώρες

Το ξενοδοχείο μας έχει ανοιχτή υποδοχή επί 16ώρες, με εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική πρόσβαση επί 24 ώρες. Υπηρεσία αφύπνισης  και τηλεφωνική πρόσβαση επί 24h.

 

Κλιματισμός & Θέρμανση

Όλα τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα κλιματισμό για την άνεσή σας. Χρησιμοποιήστε τον control του κλιματιστικού για να ρυθμίσετε τον κλιματισμό. Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποδοχή μας για βοήθεια.

 

Λιμάνι  – Μεταφορές

Το λιμάνι του Λιμένα Θάσου απέχει από το ξενοδοχείο μόλις 3 λεπτά με το αυτοκίνητο και δέκα λεπτά με τα πόδια. Εάν επιθυμείτε να οργανώσουμε μεταφορά από και προς το Λιμάνι, η ομάδα υποδοχής είναι ευτυχής να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα.

 

Ενοικίαση αυτοκινήτων
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες.

 

Ολοκλήρωση Διαμονής

Η ώρα αναχώρησης είναι 12.00 το μεσημέρι. Η ρεσεψιόν θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε περισσότερο χρόνο στο νησί της Θάσου.
Αν χρειάζεστε μεταγενέστερο check out ή επιθυμείτε να παρατείνετε την παραμονή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την υποδοχή.

 

Πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες

Δεχόμαστε όλες τις χρεωστικές/ πιστωτικές κάρτες MasterCard & VISA. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

 

Μην ενοχλείτε

Αν δεν θέλετε να λάβετε τηλεφωνικές κλήσεις, ενημερώστε την υποδοχή. Οι εσωτερικές κλήσεις σε δωμάτιο δεν μπορούν να αποφευχθούν!

 

Πρωινό Γεύμα

Διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών (07:00 – 10:30). Υπάρχει η δυνατότητα πρωινού στο δωμάτιο καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν). Η τιμή είναι EUR 5,00 ανά άτομο / περίσταση.

 

Υπηρεσία δωματίου
Υπηρεσία δωματίου (Rοοm service): 08:00 – 20:00, διάρκεια 12 ώρες.

 

 

Παροχή  πρωινού

Μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες σε ειδικές συσκευασίες πρωινό εφόσον ζητηθεί (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).

 

Παροχή φαγητού

Το ξενοδοχείο μας  συνεργάζεται με παρακείμενο εστιατόριο (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).

 

Καθαριότητα
Η ομάδα Housekeeping είναι στη διάθεσή σας . Εάν χρειάζεστε επιπλέον πετσέτα, επιπλέον μαξιλάρι ή σίδερο και σιδερώστρα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε. Για επιπλέον υπηρεσίες καθαρισμού, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Housekeeping.

 

Διαδίκτυο
Σε κάθε δωμάτιο υπάρχει ασύρματη σύνδεση στο internet. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεσή σας, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

 

Υπηρεσία σιδερώματος

Μπορούμε να σας παράσχουμε υπηρεσία σιδερώματος. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή.

 

Tεχνική υποστήριξη

Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον υπολογιστή σας, τη σύνδεση στο διαδίκτυο, κλπ., Παρακαλούμε καλέστε την Υποδοχή για να σας βοηθήσει

 

Υπηρεσία πλυντηρίου / στεγνού καθαρισμού

Η υπηρεσία πλυντηρίου και στεγνού καθαρισμού είναι διαθέσιμη κάθε μέρα εκτός από τις εθνικές αργίες. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή.

 

Κέντρο επιχειρηματικότητας

Αν θέλετε να στείλετε ένα φαξ ή να κάνετε ένα αντίγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποδοχή για να σας βοηθήσουμε.

Υπάρχει για τους πελάτες μας κοινόχρηστο notebook  (απευθυνθείτε στη Υποδοχή). 

Η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι ελεύθερη.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα παροχής  tablet (επικοινωνήστε με την υποδοχή).

 

Επιπλέον παροχές

  • Δυνατότητα προσθήκης παιδικού κρεβατιού (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).
  • Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε τουλάχιστον δύο γλώσσες (έντυπος ή ηλεκτρονικός)
  • Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών: Παρακαλούμε στείλτε μας τα παράπονά σας  

στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  με στόχο να διερευνηθεί ανεξάρτητα το θέμα.

 

Tηλέφωνα

Υποδοχή: ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ 9

Eξωτερική τηλεφωνική γραμμή: ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ 0 + ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΙΟΧΗΣ + ΝΟΥΜΕΡΟ

Εσωτερική επικοικωνία μεταξύ δωματίων: ΝΟΥΜΕΡΟ

Room service: ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ 9

 

Υπηρεσία Καθαριότητας: ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ 9